te quiero

HOOOLA
igar kom vi fram till hotellet rätt tidigt pa dagen men jag var sa trött nÄr vi kom fram sa jag gick och la min och sov i 2 timnmar tyyp, sen vakna jag och trodde det var nästa dag... lost chey.
äÄälskar det hÄr hotellet! sa sjuukt mysigt, rummen Är asnice och sängarna gudomliga (HAHA). det Är tre eller fyra vaningar (har inte riktigt fattat läget än) och om man ska ga till ngn av vaningarna maste man ga ut AH SHIT SA SVART ATT FÖRKLARA, men det är värsta kringliga trappor (hogwarts typ) och terassen är asnice med värsta härliga rosenbuskar som hänger ut till gatan. aaja, nu ska vi dra till stranden sa maste kila.
puuusssss, no pics för det är hotellets dator
VAMOS A LA PLAYA
random bild jag hitta pa datorn
okkej, ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0