B A D & F I X

TJAh

Sitter och klunkar i mej slumpen av rockstarrecovery-grejjeen, HAH muums.
Nu ska jag ta ett skönt kokhett  bad, och fixa till mej från topp till tå HAH kul. Så Ska jag ha på massa skön musik som jag kan ha på i badet. F A N vad jag älskar att vara själv/med vänner i lägenheteeen!

Ska städa lite kvickt hemma, men det finns inte så mycket, bah en liten snabb plocka-upp-random-saker-runda :DD

hahah men ni får ha det så bra! uusch det säger jag alltid, haha segt!
typ.. ha en bra dag HAHAH *N O T*
Nämen seriöst, hahaha bah nåågot, whateveer


Ps. vad fan är grejjen med Nudelreklamen på Spotify? Bah köp gp och få nudlar på köpet HAHAH wtf

Gammal ful blek bild haha men den är gammal så careface

PEACEOUT<3

Kommentarer
Postat av: Melvinlinda

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-08-03 @ 07:39:52
URL: http://melvinlinda.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0