E G O INLÄGG haha lr nåt

D här inlägget lägger jag dels in för att att jag gillar att lista upp saker från mitt huvud lr nåt HAHA lät fett skumt.
Och dels för att jag inte annars vet var jag ska skriva ner det, så d fick bli bloggen heh.

M I D D A G:
(shhiit, så svårt att bara ha sin egen åsikt) Ska jag ringa upp mamma på planet för förslag HAH fail.
Nejmen seriöst. Typ grönsaker & rotfrukter i ugnen? .. muuumms

I N K Ö P S L I S T A:
Har dock inte så mycket att köpa in än. Diggar att ta hand om mig själv på det här sättet hahah vilken nööörd jag är men ajaah hahahah that's me.
rakhyvlar, kattsand, yooghurt & tror det behövs bröd :D

B E H Ö V S   G Ö R A:
Gå ut med soppor, och störande vinflaskor som står under diskbänken haha.
thats it !

hahahHH
så sjukt onödigt inlägg men aaaajaaaahh

fan vad jag tjatar på med "ajaah, aja, ajaaaaaaa"

 L A G G

de här var väl föör, typ 2 år sen? hahah det är större förändring på mej nu än vad man tror.

men aaja (WTF) ha d så brahh mina fettoon HAHA bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0