F A I L-dagen

HAHa har bestämt mej för att det här kommer bli en dag jag kommer faila det mesta. inte med flit, men definetivt (staavn.) en sån början.

vänta, det luktar bränt i ugnen,, hahah vad va det jag sa?

Saker jag hittils failat med under dagen:

Vaknade 6 (tiden jag typ ska gå upp)
somnade om vakna 7, tyckte att det inte var ngon idé att gå upp när jag ändå skulle komma typ 30-40 min. sent.

Gick upp för en timma sen eller nåt och trodde klockan var runt 10-11 haha guess what? halv tre.

Mina goa frallor jag inte ens smakat på har jag tydligen inte alls tagit hand om så alla tre var stenhårda *snyft* hahahh..

Det är nog det. Hittils

Usch, tvekar lite på att gå till dansen haha för jag kommer säkert göra bort mej helt o hållet.
Aja jag tänker inte skippa den.

nu ska jag gå och äta ett något (visst, nyttigare) men äckligare bröööh

HA DEHHTT
faan då, det cpar när man ska ladda upp bild.
OH SNAP haha nämen aja, ni får klara er utan.

har ju ändå inga läsare ;)
grrr HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0