F R A N S K T

HelluU

Är på helt mys humör nu fast blää vill ha sällskap.
 Sitter och lyssnar på lite olika franska artister, skönt som omväxling.
Har dock suttit vid datorn rätt mycket idag. eller jag har den 'centrerat' i rummet, dels också för musik. Meen de är najs. Känner inte att jag fått för mycket av datorn. Än iaf.
Heh.


När jag har allmänt tråkigt så gillar jag alltid att sysselsätta mej med att först leta upp massa coola bilder och sen redigera de och massa haha.
Här är ett litet exemplar HAH lät väldigt lillgammalt.

Meen jaaoo, ska bröta, haha de ordet använde alltid min pappa när jag var liten men aja iallafall, ska bröta vidare med olika grejjor ikväll.

HA D
P E A C E  O U T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0