K L Ä D E R

YOO haha har så fett tråkigt. neej det har jag inte alls men jag sysselsatte mej iallafall med att leta upp najsa och inte så najsa kläder & skor, såå typ jaao här ska ni få se HAHA fult
PS: har kommit på att Ellos har fan de sämsta topparna som finns. är du tant så yaaay men seriööst.. blä

SOFT TILL VÅREN

änna cool. så står det maybe noot på baksidan. giillar slappa magtröjor, gäller att man r solbränd bara. haha ger mej själv en klapp på axeln..

viisst, den är något tråkig kanske, men ändå skön att ha en sommarkväll typ?

gillaaar

vill verkligen ha armbandsur, får bara inte riktigt tag i några jag gillar för ett 'rimligt' pris.
skulle vilja ha något i den här stilen. stort och enkelt typ :d

gillar ändå den här förutom den uttjatade texten. orkar inte med allt "love is forever", "i love you" och aaallt sånt som alltid stod på ens tröjor när man var liten haha



MEN jaaao nu orkar jag inte mer. fattas bara jeansshorts till 'outfiten'. och skor. vill ha tygskor i vår, och delar av sommarn. har ju mina fina röda converse (hihi)

HA D BRA

PEEACE OUT


ZZZZzzzzZZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0