L O V, BARNMINNE

tjaaa.,, !

Ååh är helt topp. asså humöret. allt typ ioförsig?
I G Å R : gick till skolan något pepp pga att det var sista dagen innan lovet WOOHO!
Minns inte så mycket under skolans gång (hahah..) men vädret var skit så jag drog rätt iväg till farmoor där jag fettade upp mej. myyys.
 Min farmor är alltid så snäll och bjuder på hembakade kakor, men igår var alla kakor slut (OMG) så jag fick pengar till att gå iväg och köpa 'fredagsmys'.

Jag har vart helt desperat efter en enkel läderväska i mellan storlek med axelband. Och farmor har nämligen (haha) en sån, som jag lekte med hela tiden när jag var liten, jag tyckte jag var såå cool haha. Men hursomhelst så tog jag fram den igår och vi börja prata om den och det sluta med att "men, du kan ju ta den, om du tycker om den " WOOHO *lycklig*

tyyp, så här. de här var iofs jävligt likt :) HAHAH så jäävla B att jag tar bilder från google för att min kamera är spårlöst försvunnen. hahah sitter och skrattar åt mej själv. YAY



Så ja, det gör min helg typ hahah farmors gamla väska. Men det är fett skönt för jag har asmånga minnen med den sen jag var liten. och det ligger k´vcaren liten leksak som jag hade när jag var liten hehe.

DET ÄR SÅ ÄCKLIGT KALLT.. bläää vill att det ska va våår !


men jaaao, ha ett skitbra lov!
Själv ska jag t friskis på tisdag opch sen simma någon annan dag i veckan typ wow haha.
lite kissie style nu men guess what? har gått ner typ ett kilo i vikt, helt oväntat ! men detär awesoome, tror det är för att vi kör rätt hårt på dansen nu!

men ajaah, ska slutav tjööta
ha d bra
PEACE OUT


seeg bild men hemsidan laggar så kunde inte få fram någon annan *ohsnap*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0