M Y S

hihi YO

Har faaaft verkligen en tooppendag!
 
 Vaknade, typ 11, alaaarm u know.
Glömde frukosteen (inte braah,,.. whatever), Ah FixXade till mej lite snaabbt och fick brottom som fan på slutet.
 Mötte upp Birka typ kvart i 2, på doonken, där jag tog igen två cheeseburgare, Fattar inte varför jag inte tog en pommes istället men aah caareface HAH.

Drog till Rockhouse och checkade in massa afficher (wtf stavning) Som vi sen köpte en på Håkaan Hellström  förfaan :D Lite snabbt in på Åhléns Och råka ta för mkt kastanjevatten HAH ni skulle se mej, seriöst ser ut som om jag är misshandlad (?).
 Blablabla Sen till Birka för å hämta plattång osv.
Vi kom hem till mej kanske runt fyra-fem ?

Heelt sjukt Att birka ej varit hos mej innan? så Nära vänner vi är och känt varandra fett länge änna? Så yeep första gången hon va hos mej idag alltså.
 Meen det var feettkul ! vi våfflade håret båda två och såg ut som goa trooll verkligen haahaha tog massa A W E S O M E (haha hur orkar jag) bilder ! HIHI

Men sen drar hon till stkhlm nu imorgon, jaaoo kmr sakna dejj.

allt för mej tack o hej ÖH? hahahah

ååh, vill egentligen ladda upp massa bilder på oss men pallar inte heh.

HIHI ni får ha det så braaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0