R O C K S T A R R E C O V E R Y

HIHI YOO *Lycklig*

Mötte upp Hannah klockan treeeh, eller ngt innan. drog till valhalla och var i bassängen kvart över HAHA sjukt att jag har koll. De va askuul, dock så tränade & lekte jag på tom mage så var feett hungrig sen. mkt Bastu och bubbel blev det, Fan vad jag Ä L S K A R att basta! så jävla skönt, idag kunde jag ligga hur länge som helst utan att jag ens kände av att jag ville gå ut på ngt sett.

Våran bastu i Huset blir ju klar nu på lördag, ska bli så jävla skönt att kunna basta lite när man vill med härligt folk från Stacken (Kollektivhuset jag bor i)!

Sen Drog vi till donken och åt ås mätta höhö Och sen hängde Hannah med mej till Hemköp för att checka av inköpslistan. Var så härlig känsla sen när man gick hem själv med matkassar och så. Får lixom en snabb inblick i framtiden! hihi

Nu sitter jag här lagom trött och dricker någon random stor burk med "rockstar recovery" Någon energydryck som smakar något annorlunda från powerking & Redbull men de är änna gott, typ Citron!

HAHA men ha d braa, för det ska jag ha det ikväll ! 
*sjukt glad*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0