S I M N I N G

Tjaaaa ingen *fniss* HAHA skämt

Vaaknade klockan typ halv sju av stöket som mamma, Roosie och Ruben gav när de skulle ge sej hemifrån hahah och jag blev helt nervös för att de skulle missa flyget. *Lyyckat.
Sen hade jag svårt att Somna om för jag började nog bli nervös över att ha lägenheten för själv över ändå rätt lång tid, Men jag satte på lite skön musik och så somnade jag. C A R E F A C E men ajaah.

Vaknade la nu för kanske 20 min sen? Gick ut och tyckte de va lite sorgligt för jag kom på att aaalla soppor och disk som kommer bli nu kommer jag behöva fixa undan, haha suuck men det klarar ju jag ;)

Idaag ska Jag Simma på Valhalla med Hannah, kommer nog bli skitkul! skönt att basta och massa.
Shiit igår smörjde jag in mej lite slarvigt med en brun utan sol  för att testa lite snabbr och HAHA daaamn jag har typ lite halvt gula naglar ! hahahah skaaabb. Men ajah vi säger att det går bort idag på simningen. heh.

HAHa men ajaah
HA DET

PS. nu ska jag börja dagen med att jag diskar upp allting så de blir lite nollställt. hahahh kul början men de fiint ;)

hahahh när jag såg detta (?) kunde jag inte låta bli att ladda upp det hahah. D här var i första klass.
Jag är hon på första raden med röda vida manchesterjeans HAHA typiskt mej (intelängre dock) och sitter som ett flin. HAHA love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0