S Ö N D A G

  H E L L -O

En quite vanlig söndag.
Har inte hänt något speciellt men har ändå diggat dagen. Den har varit mysig<3
HAH fail men aja.

Dear Diary
Vaknade, eller först ställde jag alarm p kl 10.15 lr liknande men jag var så sjukt trött och vaknade tre timmar senare efter nåra snooze höhö (a'.

Sov nämligen hos Viktoria, med Amanda & Erik, var fett kul kvällen innan, härligt med bordtennis och allmänt skumma scharader (vet dock ej hur d stavas).

Sen gick jag hem (två-tre trappor ner) och duschade lite fort och gjorde mej i ordning, Mötte upp Joonathaan på stan, Gick vi och fikade på fett mysiga caféet. *like*

Sen drog vi hem till meej, för att gentligen se typ alla mina syskonen men d va bah brorsan som va hemma så jao. inte så mycket mer har hänt än det. Han fick dra hem här ifrån typ kvart över 7. typiskt men aah, that's life on a sunday.  sundays daamn.

HAH men aja imorgon blir det Skoola (WOHO bara en timma matte istället för 3.) Dock så ogillar jag måndagar. och alla andra skoldagar, förutom fredagar HAHA kul. Sen blir det daaans, gonna shake that buuutt HAHA

MEN ser maassa fram emot nästa helg.
Mer snack om det senare

HA DET LOVELINGS

"jag kommer, jag kommer, jag kommer, oohh baby jag tror jag är kär"
"I hissen, i trappen, i hallen, jag faller"

P U SS

en tredagars sommartur med brorsan o pappsen 09.
typ hamburgsund bl.a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0