S Y S K O N

T J A nobody HAHA

Ásså vad är grejjen med många barn? Fattar verkligen inte. Visst när man tänker på det " vad trevligt med en stor familj, och massa barn och blababla.." Men nej seriöst SKAFFA INTE MÅNGA BARN ! asså jag har fyra syskon och shiet jag fattar inte hur jag fortfarande kan överhuvudtaget typ 'överleva' haha.
vid matbordet går det inte en ända sekund utan att minst två pers pratar samtidigt, det går inte en ända dag utan att lägenheten blir nerstökad? FATTA att man inte orkar städa den då ;s


Japp, så här var min familj för cirka typ 13 år sedan eller nåt kanske. Så jävla härlig tid. man hade inga besvär mer än småsaker.
    
Och sen kom de här?
Elie; sprallig, och gör motsatsen till det man säger till honom.
Livia; dominant, men ändå fin, och ett snille när det gäller typ matte, skriva &läsa.
Aron; tyst, alla tycker han är såå söt men han jävlas med en hela tiden !


yeeep thats my life.
hoooopppaaas jag flyttar hemifrån riktigt snart ! längtar skitmkt efter det! kommer bli typ paradise haha.

PUSSKRAM
PEACE   O U T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0