*snirklig text* T H E E N D

Tjeena folket! (en-personer)

HAHA alltså vet lixom en till tv pers som läser min blogg hahahhh så mobbad är jag (YYY'

Men datorn är helt freeaakin paj så man kommer typ glabbt in på internet och då laggar det as hell.

Ajah, jag har iallafall haft två underbara dagar - igår och idag! Båda två med Jonathan dåra.

Imogonblire skola HAHA fyfaan jag är ju själv vilket mestadels är en fördel men jag kommer såå inte komme upp ur sängen imorgon. OM jag gör det, tack gud HAHA nämen seriöst typ. Aja vi får se hur det går.
Dans imorgon också, najs.

Hoppas mamma O co. kommer med en och annan present till mej tomorrow från Londoohn.

Men nu ska jag borsta klart tänderna. ta en kokhet dusch och S OO V A <3

P U U S S

<3
(Iget fel med 3:knappen nu inte hahahh, damp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0