without pic

Tjooh på er!
Gick in på bloggen typ ett tag sen och märkte (till min häpnad!!, hahah nämen) att de fem senaste inlägen ej inehållit(?) bild. Visst var medveten om att jag ej haft bild i de senaste inläggen men trodde det var bara runt två.

Bloggar blir så sjukt sega utan bilder. Asså visst jag påstår inte att jag ar roligaste bilderna hahah men ändå.

Asså proomise att jag gör ett inlägg med massa nya & gamla bilder i men det får bli kanske hos pappa, eller typ hos någon kompis haha där jag har mkt bilder liksom för på den här relativt nya datorn finns det bah sega bilder som ändå finns på fb och blablabla

HAHA men ha det så braa
kanske ska gå och försöka sätta på bastun? hade vart skööönntt...


allmänt fula bilder på bl.a mej HAHA

KAKTUSKRUKA PÅ ER
♦♥♣
ω
HIHI rumpa

PALLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0