200 GRADER

HALLÅdär

Ska strax kila iväg till staan.
Shit asså gud snacka om att jag har beslutsångest nu asså.
Mamma såg en reklamgrejj om ett sommarjobb borta i stenungsund. Jag behöver verkligen få in pengar bl.a. till resan i deec. Så igår skicka jag ett litet kort mail typ om ansökan, eller nä mer wb ansökan.
Sen ringde hon upp mej i morse och väckte mej HAHA men nu fick ja reda på att det är 6 veckor! VARJE dag utom fredag och lördag, och på söndagar slutar man kl 21.00 borta i stenungsund. PLUS att det man kommer göra är typ träna massa sånger o grejjer till GUDSTJÄNSTER :sss asså fyfan jag vet inte? måste skicka in cv senast den sista mars lr va de va.

Guud vad ska jag göra? är ju inte direkt största fan av kyrkor ? och 6 jävla veckor av sommarlovet? kommer ju fan inte få nåågon tid alls till fritid typ. D A M N

SO, VAD SKA JEG GÖÖRE?

no idea.
Mamma tycker jag ska ta det, visst pengar är ju bra men ändå..

Aja nu ska jag göre meg i ordning. Just det måste köpa ny ögonfransböjare, glömde min på valhalla. Typiskt mej haha.


HA DET
<3
& HA N BRA HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0