BEACHVOLLEY

TJOH BUBBLOR

åh vill se hhitta nemo bara för det! "bubblor!bubblor!bubblor!..."
kommer preciis hem från värsta volleybollen.
Jag, Daniel, Anelica, Benjamin, Kenny och Hannah tillsammans med några i gymnasiet drog efter lunch till nrjhallen.
haha första gången jag var där, skkuumt att komma till en byggnad när det är typ tidig vår, så är det fullt , med sand och palmer HAHA.
Vi va där i, jao, ca 2 timmar? man blev FETT trött i slutet av att gurgla runt i sanden och springa efter en boll HAHA.

så jao nu kmr jag hem helt svettig, eller nej iofs inte längre men a kunde ej duscha för hade glömt handduk OFC,.

FETT SKönt med fredag!
Skulle egentligen träffa Birka och sen eventuellt sleep over men hon nobbade mej för en annan, så sitter jag här och tröst-äter HAHA not.

Imorgon blir det Jonathan ALL IN haha lr not? adidas-styyle. Sen på söndag tror jag d blir Amanda.

bloggar mer senare

PUUSS..AAA

lekte runt lite, fett skönt att gå runt såheer på sommarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0