D U S C H

HEJ

Kom hem för typ en halvtimma sen,, och nu ska jag hoppa in i duschen.
Orkar inte berätta i detaljer vad jag ar gjort idag men a, seg jävla skola och sen gick jag å träffade Birka o Anniie, typ hängde runt lite på affärer sen drog vi hem till B.
När de skulle åka iväg på scoutgrejjs så drog jag till Jonathan för d är ju typ skitnära, sen tvinga han mej att dra med till scoutgrejjs haha så där va jag, lite nollställt och udda hehe men a, de fiint.

NU ska jag fan in i duschen och fixa mej.

Ha det

KILL ME orkar inte med familjen

"ey walla, eeyy walla, jag svär din mamma hon är,, ey jag svär hon är bulldog"
lär er prata for fuck sake :o

HAHA men ha det! *hjärtaaah*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0