goodmorning, godmo-orning

TJENA läget i dag dåraa?
jo fan det är bra ööh nämen..

tror fan jag har tagit lite för mycket silkskit i håret för det ser nästaan fett ut på ett ställe, man lär sig av sina misstag.. LLER NÅT.

myys, sitter å käkar oghurt med skuren banan i :D kockens special höhö, nä men d är aasgöött.

HAHA btw banan hade mamma köpt något jäävligt random schampo som luktar banan?! 'krämen' är helt gul och massa hahaah fail.

Hoppas denna dagen bliir küül. även fast vi ar två mattelektioner och jag kan inte sitta och läsa på perioden för jag har läst ut den ! BÄSTA BOK JAG LÄST TYP. STORT JÄVLLA TIPS  " himlen börjar här".
Så nu får jag börja på ngn annan bok, jag har typ lånat massa av birka så efter varje bok har jag alltid någon efteråt (y'.

men nu ska jag fixxXa mej litee, så hörs vi

PUSS
FINT
FOLK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0