H A I Rbaby

åh hahah mitt hår har fan aldrig mått bättre än vad det gör nu.
När jag färgade mitt sist så hade jag ju i fan heela burken med sånt balsam haha det är helt sjukt lent. och plus det ar jag nu använt silkesgrejjen och värsta proffsschampo hahha !

Jag har aldrig direkt brytt mej så mycket om mitt hår. Eller visst, d är la kul om de ser bra ut men jag har aldrig vart så fixerad vid speciella produkter osv. Och det är jag inte nu heller, bara om man får det FOR FREE hahah *happy*

nu ska jag watcha lite dhw så PEEACE

hoppas ni mår lika bra som mej.
juust det, fan då, nu kan jag inte bestämma mehj - boken eller dhw?
ää vi kör på book. LOVE IT

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0