i tid

HEJ

jag känner en som typ kommer få ett sammanbrott om,, 10, 9, 8, 7....
och det r INTE jag. C A R E F A C E

kommer i tid till skolan för en gångs skull,, asbrao.

Träffar Birka prec efter skolan bah för å göra lite byteshandel u know..
Sen Blir det Jonathan resten av dagen.

Har plattat håret med min kluvna dildo nuuh, den är rätt najs för den är pretty lite dvs smidig.
Dock är mitt problem att inte kunna sluta platta håret. Jag inbillar mej hela tiden att jag ser något som är en aning böjt hahah.. fail.

meen nu ska jag stänga ner och GITTA iväg HAHA fyfan.

HA D ÄLSKLINGAR... låtsas som ingenting :D

förreesten... den här bilden skulle jag laddat upp i förrgår... men jag trodde inte den funkade. HAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0