INNEBANDYNATTAAAH..<3<3

ÅH haR HAFT BÄÄÄSTA DAGEN/NATTEN/DYGNET NU.

Drog och mötte upp Jonathan sen klockan sju körde hans pappa oss till Kärra.
Vi fick ett lag och ägde alla! AAaahhah H-KUKKNAPP men det var verkligen inte bara det som va d bra. Jag lärde träffa massa nytt folk och fyfan vad sköönt det va! åååhh hahah fast nu asså JÄVLAR hahah har precis tagit en dusch men innan.. seriöst jag hade typ 7 jävla lager svett på mej, uuusch ahahah fingrarna typ klibba ihop.

Jag kom hem sju på morgonen och näfan då orkar man inte fixa sig. oc ar asont i benen och fötterna.

ååh vill uppleva det igen!

BÄSTA DYGNET EVER TYP heheh.
Jag va typ as'rädd" att jag skulle bli utanför eller nåt och va allmänt mobbad haha men veerkligen ointe.
Jag kände lixom fem pers typ innan vi kom dit och sen lärde jag känna massa mer.

vårt lag: småland & Co. HAHA bääst. vi kom till semifinal men sen va det skiitjämnt men d sluta till slut efter två självmål HAHAH med att de vann. dock så gilldes inte självmålen men ändå. jag va delaktig i en >.<

Men nu har jag inte så mkt att skriva, iallafall. JAG HAR HAFT D BÄST..

kaanske kmr bilder senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens länk tävling om du inte redan har gjort det:D utser tre vinnare imorgon!

http://liborius.blogg.se/2011/march/dagens-lank-tavling-8.html#comment

2011-03-14 @ 07:43:01
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0