L I V S N J U T A R E ohyes

HEJ MINA ÄNGLAR (har blivit kristen.. HAHA nejdå)

MÅR FETT BRA. åh härlit väder as hell och ååh mys,.
Dagen har vart rätt tråkig men ändå skön. Måste dock erkänna att jag har vart rätt onyttig.
först någon kolagrejj från Cafét (jävlit gott dock), sen tre random melon grejjer från kiosken HAHA, sen nu efter Skolan träffa ja Jonathan kort och då blev det en islatte med lite äcklig choklad i botten HAHA.
Vi satte och på lejontrappan vid kanalen, åh så varmt är det. Tyvärr behövde Jonathan dra typ efter 40 minuteehr.

Så tog vagnen hem och då bestämde jag mej för att läsa ut min bok (hur kär får man bli) för det var la typ bah 20 sidor kvar eller så.
Så satte mej på en bänk i solen och läste hahah LIVSNJUTARE ooohYES.

Sen om ett tag ska jag med mamma på Gyllenkroken eller va det hette (hennes praktik) för det skulle va någon kultur grejj, skiitkul, men har ingen b'ttre för mej :D

hmm, vad ska jag nu börja med för bok? HAHA är fett mkt bokmal nr jag väl kommer in i en bok. På bara en månad eller så har ja läst: xpert på att rodna, pilträdens systrar, Himlen börjar här & hur kär får man bli. haha kul asså.


äh nu ska jag, jag venneh men finns inte så mkt mer att skriva. än.

PYYSS
VAACKERT.. nä inte direkt



HA D<3456

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0