lite sådär f r u s t r e r a d

tja

Har haft det jättetrevligt där på Gyllenkroken. Visst det var rätt fullt med något annorlunda människor men d va ändå schysst.
Träffade en 'gammal bekant' lr hur man nu säger där. Sen träffA jag annat nytt schysst folk!

Ska nog uppträda där inom sinom tid ;)

Men dock har jag prec blivit något irriterad lr frustrerad eller allmänt distraherad HAHA weird?
Skulle skriva mitt CV men känns så jävla B och n,ä, kommer inte direkt någon vart
Mamma ropade på mej och nu fick jag reda på att jag lagt 615 spänn på internet på min mobil som jag inte ens använt! aaah! hur? varför? whaat? kanske borde gå till ngn affär och fråga. Aja får se hur min räkning ser ut nästa månad.
Sen skulle jag byta mitt hyyfsat nya örhänge, (hålet alltså) men då börja det blöda och gjorde asont när jag skulle försöka lirka igenom örhänget och så fick jag till sluut in örhängat. myysigt.
Va tvungen att byta örhängen för ska ju spela Volleyboll och då är det ju inte asbra att ha stora örhängen som alternativt fastnar i nätet som förrförra gången hahah...

Aja nu ska jag sova förfan.

SLEEP TIGHT
sweethearts *FLIN*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0