LOOKING FOR THE BLUEBERRIES

HELLooh ... DUMBLEDORE
fråga mej inte..

Muums HAHA Benjamin bjöd mej på två gröt från pressbyrån, han hade två sånna sms där man får saker och ting gratis t.ex. kaffe, semla, vitamin water osv.

Så jaao, när jag kom hem så koka jag lite vatten och hällde i, asså det luktade sjuukt gott, smakade.. gröt. Fast det var rätt gott, älskade blåbären hahah.. där av 'titeln' på inlägget.

ÅH orkar inte med mina syskon, fan vad de ska bråka och skrika och gråta i ETT.
idioteer... nicka och le.

drar till dansen om cirka.. en halvtimma på ett ungefär.
mihi jag har fått några (dock rätt fula) läderstövlar men de är asbra för jag HATAR gummistövlar, så jag tar de här istället :D de funkar skitbra, så när man kommer hem är man helt torr... fast om benen och fötterna.
Ajaah, vi låtsas om att det blir sommar imorgon, att allt det här är borta. inget spår av vatten eller snö.

lyssnar på skönaste låten "eclipse" av Robyn.
DIGGAT


när jag satt på vagnen hem, btw Mildred på bilden, Så kom jag på att Mildred inte kommer i sommar, oc antagligen inte till jul heller... OH EM GI.
asså, nu i den här åldern händer det ju så mycket, och speciellt på ett år ! och nu kommer det va ännu mer än ett år som vi innte ses på! chockerande, att (jo visst, man är ju alltid samma person) vi kanske kommer va helt annorlunda nästa gång vi ses. Vi utväcklas ju på olika håll. Hon i Spanien men sina vänner som ungås på ett visst sätt. Och jag här i Sverige med Mina vänner som säkert är elt annorlunda från hennes.
ett ord. chockerande..
eller? jag kanske överdriver..

HA D

mitt lilla filosofi inlägg de här hehe men jaao, gurkmejja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0