NY DÖRR

HAHA tillbaka från danseen, eller jag kom väl hem för en halvtimme sen or somethiinG.

asssååå min dörr har vart heelt från vettet HAHA Innan så var min dör söndersmälld med mera så den va i tre lösa delar...... SÅ jag bytte ut den till en annan dörr.. fast då satt gångjärnen på fel håll så dörren har aaldrig gått att stänga utan har alltid vart på minst en cm glänt HAHA feett irriterande,

MEN
nu om en halvtimma ska jag få tillbaka den på rätta vägar :DDD

miss my closed door....
dock så har jag ingen dörr nu... kommer inte va ifred för en halvtimma AHAHH whatevveeaa.

WOHO helllg imorgon ! SÅ HAPPI.

"HAPPY TOGETHEER" lr nåt
dammp hihi i knå ^-^

connie är fokuseraaaahhd

hahahh MINNENNN<3 har tappat några kilo sen sist märker jaao

loveuuh

haahah minns att du äälskade den peruken.. jag vet snackar som d va 10 år sen..

HAHAH hon kmr hata mej om on få se d är men ajjaahh, fix lite impulsivt lust att ladda upp nåra sömmerbilder.


nu ska jag diska.......... FUCK ihi


HA D
LML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0