slask snö en gnutta kärlek

Okaaj nu ska man synda. Nä jag vettefan men så fort man pratar om att man typ inte skulle vilja ha sina syskon, eller att man inte älskar sina föräldrar eller allt sånt så blir ju alla elt chockade och det är tydligen jättehemskt att man ens vågar säga ut orden.

Meen. Om jag hade fått välja ett annat liv,, då hade jag valt
En något mer tålmodigare pappa, En storasyster. ingen mer pleaase.
Okej det är en del rätt mycket annat men kan inte omformulera det till ord här på bloggen.
Men mest av allt- Jag är verkligen ingen människa som är gjord för fyra syskon. Mitt liv kraschar seriöst.
Orkar inte! FATTA vad jag längtar tills man flyttar hem ifrån. hoppas det händer så snart som möjligt. *snyft*

Sen nu så är min katt Tiger på sjukuset för hans kissblåsa hade blivit skitstor och skulle sprängas any minute... HAH.. sorry.
och gissa vad? operationen kostar 10 tusen. asså seriöst hur orkar man -.-
resan kanske inte ens kan bli av (vet ej om jag sagt, men jag och mamma bl.a. skulle dra till USA i dec, mer snack senare) på grund av det. Okej mamma sa att vi säkert kommer kunna åka iallafall men fortfarande. hatar att allt alltid har ett eller annat förhållande till pengar.

hade iaf en fin dag men Jonathan igår da. JUST DEt!
HErreguuhd look outside det ÖSER ner snö andra dagen i rad.
Seriöst, någon som vill joina mej i självmord?

hejdå. nuh ska jag dra till skolan
geggig puss
hatar syrran, vad är hennes ävla problem
cries every morning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0