STRUTS

HEEJ

kom precis hem för cirka en halvtimma sen, mamma var fett sur så jag ställde mej å diska.. fast inte frivilligt, skulle a gjort det igår... heh.

Har haft en naajs kväll.
Åkte o träffa birka i typ en timma sen drog jag vidare med Jonathan HAHA låter fett skumt men ajah.
orkar ej berätta i detaljer .. som vanligt? Men d var kul och så.

FAN  vad tråkigt inlägg :oooo
Men ajjjahh har ingen fantasi.

BTW! tips oom en asbraao bok.
HIMLEN BÖRJAR HÄR
HAHAH men jag är för trött för att skriva handlingen..... så jäävla B av mej HAHAHA men aja.
tipsad.

nu ska jag,, vet ej, who cares. äte upp mitt äpple? jaao låter som en bra idé

HA DET



AHAHA feett såriga fötter? minns att jag trampa på en massa jävla stensaker i en sjö. bluehh ahah härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0