sundaai - HAIR

TJUUH TUPPAR<321

Vaknade feett tidigt idag då, typ klockan tio :D gickupp satt å , venneh, spela lite gitarr med pappa HAHA och frukost osv.

Nu ska jag typ dra hemifrån any minuuute och dra till farmor för att hämta lite KOOsing, Sen över till birka så drar vi och färgar mitt oskuldsfulla hår HAHAH..

haha believe it or NOT men jag är typ litte kär i låten 'resuscitate me' haha vet fett skumt ord men aja kossa.

så JAO idag kör jag på hyfsat osminkad look. litte lätt fort plattat hår och så. alltid skönt att va någon dag typ naturlig. FETT skum mening!

MEN AJA güssaar. NI FÅR HA DET BÄÄÄST

som ni kanske märker - HUMÖRET PÅ TOOPP

bild i repris. kan ej hjälpa att jag älskareen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0