TJA SCUUZE

HellO
ursäkta låg uppdatering.
Har haft asskön helg med Birka mestadels.
Två nätter hos farmor med henne och en natt hon henne. mums, soft mat och varma pannkakor t frukost HAHA underbart.

Daaamn att jag alltid ska sega så jag får bråttom i sista minyter. sitter Här och väntar på mina failade nudlar, som jag ska hasa i mej innan jag drar till dansen.
Drack skum espresso & choklad blandning tidigare och mår skit i magen hahah weirdo? Oh yes.

nemmmeen ååhvad bra jag är på det här med tid. Ska dra om typ max tio minuter ch här sitter jag med nudlar som är sketavarma.
aasbra verkligen !

HA DE

uppdaterar mer sen
puss

bjuder på bilden....... HAH vackeer är man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0