AMYAMYAMY

tjooha... va?
är feett jävla trött, har vart en både seg och härlig dag.
mest seg.
d som var härligt va att jag och Clara gick till gympan (utegympa idag) och bah la oss i gräset och sola i säkert över en timme. hela lektionen och lite till moaha. först hade vi shorts och allt sånt vanliga kläder u know. sen åkte tröjan upp, sen av helt och hållet. och sen när lektionen slutat tog vi av oss shortsen så vi sprang runt i underkläder hahahha så jävla härligt. plus att nu när vi har bytt klassrum men 11:orna (pga pjäsen vi håller på med) så har vi micro i klassrummet så det blev billys pannpizza istället för skitsoppa :D
men sen har alla lärare vart sega och blablabla men sånt är så fett ointressant va? yep, så vi skippar den delen.
nu ska jag dra till dansen., eller nu och nu, om typ 1 timma.
vi kör lite halvt genrep så nu ska vi alla ha converse och snickarbyxor hehe vi är kvinnliga bilmekanister, ohlala.
usch imorgon SKA jag städa rummet. asså jag SKA. looking like SHIT, snyft. ska röja undan alla helvetes kläder och skräp och onödiga jävla grejjor som är utspridda överallt.
p u u ss på er<3

tror jag känner mej lite såhär just nu

och möjligtvis lite såhär.. not sure dock hahahHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0