C R A Z Y

nämen tjena!
asså shit sorry för att ja är så sjukt seg på att uppdatera de senaste dagarna.
ska försöka skärpa mej, men just denna veckan och ganska mycket nästa vecka har /kommer jag ha rätt mycket att göra. nu imorgon är det fredag WOHO finaly. då blir det stugan och eventuellt övernattning med Birka och kanske hennes bruurs.
sen på lördag bli det genrep och sånt i typ 3-4 timmar, fan va trött jag kmr bli. sen kanske jag drar med mamma till några på landet och kääkar.
på söndag har vi ju föreställning så då kommer jag nog va upptagen i princip hela dagen.
tänker inte ta nästa vecka men det kommer vara minst 1-2 föreställningar varje dag med pjäsen då FYFAN..
igår var jag med en kille som jag och träffa från valborg. hahah va treveligt, sluta med att vi åkte göteborgshjulet hahah what the fuuck jävla turister vi är hahahh, det va rätt häftigt, iallafall första gången för vagnen dinglar ju och håller på, men grejjen är ju att man åker 5 varv?! hahah hur tänker de, asså de 2 första gångerna är kul men sen liksom bah "jaha, då är det uppför igen.. och nu åker vi ner... och uupp igen.." plus att de glömde tydligen av att stänga av grejjen så vi åkte typ 8 varv hahahh.
egentligen skulle jag dragit på dansen idag men asså orkade inte, vi övade liksom extra i tisdags plus att det blir fett mycket på  lördag så palla inteeh.
guess what, börjar bli liite brun ! believe it or not typ hahah, men jag brukar va så jävla seg på våren med brännan, kanske beror på att jag starta upp den med solarium så får solen sköta resten?
asså jag ska nog gå och sola några mer gånger men inte så mycket, ändå så fint väder liksom.
ni få ha d så fiint, tror dock inte att ngn kommer orka läsa de här sega & långa inlägget hahah
HA D
Två bilder från förra terminen. hahah, fett jobbigt att dansa i de klänningarna, they're everywhere ;*
puiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0