fyller 15 bast imorgon. fullt schema

TJENARE hyfsat humör på topp.
nämen vafan jag kan inte klaga. är helt nöjd med min kropp (gått ner något kilo), har fett fina vänner, vädret sköter sig hyfsat bra som det ska, lär känna nytt folk MYS

Så imorgon fyllar jag 15 bast då raa(OH MYY, WOW, not ) nämen d är fint. så imorgon blir det skola, sen ska jag träffa birka litte kort för vi skulle egentligen ses idag men jag vakna (HÖR OCH HÄPna) 15.24 på dagen :oo(studiedag, men ändå)

så efter jag träffat birka ska vi med hela fucking familjen, sen basia och rosie, alltså 3 jävla (ursäkta^^) småbarn som kommer säkert starta matkrig p restaurangen.. sen brorsan, jag, mamma, rosia och basia dåra. *ber en bön om att alla kommer hem med livet i behåll imorgon* nämen typ.

ÄR SÅ JÄVLA GLA för att på måndag drar brorsan till Italien, alla småsykon är hos farsan så dete kommer bah vara jag och mamma veckan ut ! dock så har jag rätt fullt upp nästa vecka.

MÅNDAG: inget speciellt. kanske träffas jonathan kort, sen dans kl. 18 - 19.30
TISDAG: Extra dans kl. 17.00
ONSDAG: Träffa en asschysst kille som jag träffat på valborg
TORSDAG: dans 17.15 - 18.45
FREDAG: no plans. blir väl kanske Jonathan som sover över, nu när man nästan har lägenheten syskonfritt <3
LÖRDAG: dans 13-16.00 kommer va fett trött asså :o genrep i 3 timmar, OH MY
SÖNDAG: dansföreställning hela dagen

aja ni får ha de lika bra som jag P U S S
love ya
lite sent, men några bilder från bästa resan i stockholm<3

Kommentarer
Postat av: BIRKA :O

HAR DU GLÖTM MIG ELLER HAHA????? nejmen vi måste ses ju?!?!?!?!?!?!? dumarsel.

2011-05-05 @ 23:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0