good mo-orning weekend !

goodmorning goodmo-orning
asså shit, fattar inte riktigt men ibland bah glömmer jag av att äta? det är jätteofta jag går hemifrån och kommer på att jag inte fått i mej nåt, och som igår när jag skulle göra middag själv när jag blev hungrig.. dit it happen? nope.
det blev yoghurt och ett äckligt päron som typ mellanmål sen så, jag venneh, blir bara inte av.
asså jag är intee rädd för att jag ska bli typ undernärd eller så för jag kan typ inte  bli det känns det som. har ju massa aptit på att äta godsaker och så men mamma är typ orolig? eller bah ibland, hahahh när jag har kläder som man ser smal ut i, wonder why, jo för jag gör ju det med mening. vissa kläder ser jag ty übertjock ut i.
Visst jag har ju gott ner kanske runt 4-5 kilo sen förra sommaren men jag menar det är ju inte ens så mycket? och det är ju mest för att jag dansat så hårt och så. och nu blir det gymmet ett år frammåt :D
ska gå och skaffa kort nästa vecka, för som sagt har jag pretty fullt på schemat.
nu ska jag,, trycka i mej lite mer frukost,, mår lite illa(?), så hörs vi seeen.
PUSs
gammal bild, men better then nothing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0