HAH galen daag

hahah orkar ej berätta i detaljer så tardet väldigt mkt i helhet.
chiill dag i skolann, slarviga lektioner osv alltssåp.
sen saron, massa gratis kläder ;))) gratis körsbär från fruktäffärn med kladdkaka och annat soft ;)
sen skulle Birka & Ebba på aafro on friskiis, så då drog jag och SOnja och roade osss.
shitt måste börja packa, jag skjuter alltid fram det för att jag tänker att det är långt kvar men det är ju snart i övermorgon...... övermorgon?! woah..
jaojaoo nu ska jag slaappa hahha sry min dampade text men thats life
p u ss'
vääldigt gamla bilder,, och ja, haha jag är den lille knubbiga bollen som är i famnen på Rebecka......... myyss, fina tider <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0