HAHA ååååhhhh

hhhhhiiiihi
TJENA
åååh mår så jävla bra
har bästa kängorna och bästa vandringsryggsäcken nu :DD
har typ 600-700 spänn hahahah helt oväntat från pappa och farmor
har helt fulladdad iPod med massa ny ASBRA musik WOHHHHHHHHOOOOO
fulladdad mobil
imorgon ska jag dra och hä'mta min FRÄÄSCHA NYTVÄTTADE TVÄTT (hahahahahahh damp) opch sen ska jag dra oich köpa maaaaaaaassa godis, läsk, chips och aassgoa greeejjjooor
senb ska jag dra och solen för sista gåntgen innan resan HAHAHHA ÅH ÄLSKAR MITT LIV för tillfället :DDDDD
mår så fett bra
David och några ringde innan och bad mej komma ut t torslanda dock kunde jag ju inte det men jaaaooo. DET ÄR FINT
nu ska ujag kääääääka pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0