halsen tog en promenad åt helvete

tj0osan
mår rätt bra, var en skittrevlig kväll igår med Birka, Malte & Sonja i stugan, blev cider, öl, asbilligt godis (29kr kilot :oo) och monopol hahah bättre kan d la inte bli?
vi skulle kanske sovit över men eftersom jag hade min dansrepetition idag kl. kvart i ett så tog vi bussen hem och mötte på värsta omogna girlpower ganget hahah men d är en annan historia ;)
så idag, ska jag nog ta mej en sväng till solariet maybe, och sen dra med mamma ochnågra ut till landet och kääka.
asså har blivit typ sjuk så när jag ska prata så låter jag helt .. skeevt? ännu värre när jag sjunger hahahah..
aja uppdaterar mer senare,
P U SS
lev livet
before it's to late

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0