halvt gårdagen i repris

tjenare dåra
I've calm down hahah nämen

tror nog inte jag orkar skriva allt i detalj för det blir så hiimmla mycket "och sen,, och sen,, och sen" u know what I mean BRO. men det var fett najs för haha jag träffa fett många på hela dagen sammanlagt. asså först hela familjen och håkan dåra, sen allt folk i skolan, Birka, sen Jonathan i bah typ en halvtimme, sen hela familjen igen med Rosie och Basia, jävligt goo middag btw. hahahah shiit vårat bord efter vi beställt. maassa friterade grejjor och ris och grytgrejjor med bläckfisk hahahahh groteskt.
sen så drog jag efter middagen till Jonathan igen men blev inte så långt, kanske runt 1 ½ timma? Så när jag tog vagnen mötte jag Vajra & Sonja av en slump hahah feett.
Så kom jag hem typ halv 10 kanske? vettefan vad klockan va faktiskt. David ringde upp och sjöng hahahah (vet att jag redan skrivit det) men så fint hahahh. Sen drog jag till kim, och så kom Alex efter ett tag, och vi satt och titta på en serie ett tag.

hahah fett mycket olika personer på en och samma (OH MY) dag.

okej, dte här är vad jag fått: (lägger mest upp dhär för att jag tycker det är fett kul att läsa vad andra fått så ja, kasta inte sten i glashus HAHAHAHH nämen.

500 kr av mooorfar & mormor <3
300 kr och ett linne och troossssa av basia(barbara)
fett söt gossedjur av typ mamma o familjen från monki
coola armband och örhängen i typ reaggie färger som matchar ihop DIGGAT
jättefina örhängen av Jonathan <3
strumpor, och en bok av håkan :D
årskort på friskis av mamma FAN VA GLA JAG ÄR
asgrym stereogrejj, lr cdspelare or wtf man nu säger av Rosie
långklänning som jag kanske ska byta för visst den va assnygg men har typ inte nog med självfötroende till att bära den

sen har jag inte träffat farmor och pappa och några andra typ.

men nu ska jag kila iväg t stan och kanske byter klänningen, får se, sen ska jag träffa Jonathan, blir nog en heldag med honom.

LÄSKIGT jag har fått två lr 3 knotter grejjor på benen (undrar om det är från solariumet lr nåt?) som kliar massa, hahah så typiskt mej menblir alltid helt asnojjig när det är fel på kroppen lr nåt och så vet man inte varför och massa, typ oj tänk om jag fått cancer? mycket möjligt..

P U S S

typ 3-4 dagar gammal bild

HA DET

Kommentarer
Postat av: mirandaa

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN I EFTERSKOTT <3

2011-05-07 @ 14:48:03
URL: http://oddworldandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0