Hola bitches... Norway here we come...

Tjoosahan.
asså fyfan hahah jag och Hannah drog till något FETT random överskottsbolag typ vid kviberg, när vi kom dit vi bah hahah vafan är det här, för de va värsta ladan och massa...
sen när vi kom in va det massa typ militär grejjer såg fett "underligt" ut om man säger så;)
blev dock bah köpt sockar för fleecetröjja och så kom jag på att jag typ har hemma. u know, drar till norge at sunday ;).
Men d va fett för sov hos farmor inatt och sen innan jag drog till skolan finns det ett solarium typ 5 meter från hållplatsen så drog dit oc fin en liten dos av.. sol/ljus, kan ju behövas i detta sämst väder (bra svenska..)
damn, är fett torr all over my body, vettefan varför? få smörja in mej rejält med lotion.
drar till en kompis snart, eller ser om hon är hemma iallafall.
P U SS
;);););))
hahahh uusch, helt oredigerad, och helt sliiteeennn brruud men jag bjuder på den...
vi va lixom lite tvungna att använda av alla weird kläder hahahh
nörd-stämpel OYES ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0