maybe I'm free, maybe I'm not

tjenatjena
(between the legs)
vakna typ kvartöver 12 idag för det här damn byggarbetet.
får se vad jag gör idag, tänkte dra och soola men har några mynt för lite här hos farsan, ska jag leka tiggare kanske?
Nä jag vet inteee.. märker själv hur sjukt torr humor jag har hahah.
men det är treevligt. vet ni vad! asså just NU skulle jag vilja ha vinter. asså sån där ganska kall vinter med massa snö och så tar man typ en båt ut till öarna och sitter där själv ett tag .. haha jagvet värsta emogrejjen men ändå fett skönt. just me and the boats, and the sea... okej sorry ska sluta leka filosof, men det är det jag har i huvudetjust nu.
aja ha deeet
vet att man kanske inte ens tycker det ser mysigt ut... men ändå.
vinter för en dag typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0