T U T T A R

sry rubriken men jao d första jag kom på HAHA tvek
tjaaaaa
blooggar kanske lite dåligt,, ska skäärpa mej?
det går rätt bra med pjäsen. över mina förväntningar iallafall cd et är så JÄVLA najs för jag börjar klockan 9.00 every morning , sen så slutar jag typ halv 12 HAHAH fan va skönt!
ruuuffs - my haair asså men jag diggar det. ser fett brun i spegeln nu men beror nog mest på ljuset från min lampa hahah careface,.
aja. vi öörs ska dra tidigt t sängs
som ni kanske märker dampar mina tangenter ngt fruktansväårt KUKsnopp
aja. typ smulor under tangentbordet SMART
p u s s
lite bilder från dansen i söndags förresten :DDfeettoo bild hahah men d fint ändå ;) öcböerv
bjuder på den haahah vackert *generös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0