VÄRLDENSBÄSTAFÖDELSEDAG

TJENARE FÖR FAN
vet ni vem som haft bästa födelsedagen ever?
JAGJAGJAG

hihihihii
har haft det TOOPPP i skolan, väcktes med nybakade croissanger och lite presenter, sen efter skolan bästa birka. sen kort jonathan fick jättefina örhängen, sen middag som var skitgod VET NI HUR FET JAG ÄR LR? HAHAH fick lite mer presenter, drog sen till Jonathan för han bor fett nära restaurangen, nu kommer jag hem, fick lite mer presenter bl.a ett ÅRSKORT PÅ FRISKIS faan vad jag är glad HAHA. och så fick jag ett genomchillt samtal (?!) från david som sjöng för mej haahhaha faan vad jag är nöjd med dagen

WOOHO
kan lägga upp ett inlägg senare när jag har lugnat ner mej lite o skrivit om presenterna lr nåt

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0