Craazy weekend

SHoo sry för sämst uppdatering
Feet helg! feett random tough haha!
Friday: Jag och Birka var bäästa barnvakterna hahah gaalna lekar asså! sen klockan nio nåt sånt mötte vi upp
Alva, Sonja, Ebba, Liv, Vajra ooch Emma! Drog in på hemköp och införskaffade en heeel del citron och energidricka hahahah ni skulle sett kassan..
Jaja så drog vi hem till mej fixa oss klara men sen blev det kaaaos orkar veerkligen inte berätta vrf för det är föör invecklat. Men det slutade med att Birka, Ebba och Alva sov hos mig, vi gick på natt/morgnon- promenad.
Allt var stängt (5 at the morning) så det blev 7eleveen, chips och brownies. Drog via andra lång, mötte en läskig gubbe som erbjöd taxi whaa blev uppjagade hela vägen hem hahah fyfan.
Men kvällen blev riktigt riktigt mysig med skräckhistorier och mycket skratt och täcken<3
S A T U R D A Y
Drog med Alva ner till stan och loppis, man va typ skitseg och det var vinter, no doubt typ!
Så hade vi ingen aning vad vi skulle göra men kvällen slutade med att jag och Birka sov över hos Alva och det blev maassa bastu, body&Facial- scrubs, massage, hårinpackningar och sånt soft.
Sen låg vi i våra sängar nä lite folk ringde och d visa sig att de var typ utanför så drog ut till dem hahaha fyfään mjukiskläder, helt osminkad och kaos hår men det är ju sooft...
S U N D A Y
Jag drog med Håkan till Mammas jobb för det finns en simbassäng där så träningssimma massa, basta och sen pizza.
När vi skulle ta tåget tillbaka var det en olycka som skett så ersättningsbussar blev inblandade. USCH.
Asså man stod och väntade heelt knökat, regnade och typ storm(?), blev skitblöt och trött.
nää inte världens bästa afton men kan inte klaga :)
Nu ska jag sova, har fått igång kameran nu så kmr nu bli mer bilder i fortsättningen.
puuuuuuussss


Makes people walk
passa ju rätt bra in till inlägget ;)
HA D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0