feel free to jump up

shaaaooo
ååh hallå du!
Mår typ underbart hahah! Ätit gott, lyssnar på uunderbar musik "Passion pit - little secrets", och kollade nyss på ett hahah sjuukt klockrent klipp.
Kom hem för typ en halvtimme sen, dock så var jag heelt skakad och minst sagt uppe i varv!
Jag har inte ätit något rejält mål på hela dagen utan bara energibars och typ drickor så maassa socker!
Men när jag kom hem tog jag en stoor tallrik med pasta och blanda i pesto, mozzarella, fetaost, åååh redigt gott!
Köpt massa nice underkläder todayy och en riktigt snygg men enkel tröja, typ militärgrön, ganska lång och tight längs allt typ..!
Haha åh så underbart, jag bor ju i kollektivhus så alla känner typ alla och man känner en helt annan gemensamhet än annars (enligt mina åsikter iallafall) så igårkväll kom en granne upp typ rätt sent på kvällen och bad om en hederlig liten cigarett haha! Heelt naturligt liksom, så snackar man lite och så beger han sig av. Eller nu i hissen när jag träffa en annan granne som kommentera att jag hade lite slitna toppar (hahah) så sluta konversationen med att vi ska klippa varandra någon kväll när vi har tid! Haha åh älskar verkligen känslan att kunna gå hem till i princip vem man vill om man behöver något eller bara saknar sällskap!
Men nu ska jag... kaaanske göra om mina naglar.. blev lite för mkt hahah aja, får se.
puuussss <3
fast juste, här har ni lite inköp den senaste veckan typ. enjoy,, lr nåt hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0