I'm addicted to you, like a duck

shoeeena
Mår underbart, reedigt ont i ryggen dock.... tänkte gymma men finns inga pass och sry men orkar inte gymma.......
MEN, jag ska fixa mitt rum så liite ursäkter har jag ju!!
Imorgon kanske jag gymmar.... hahahah usch på mej.
Meen jao, ska fixa mitt rum och verkligen STÄDA,, åh så skönt!
maaxad musik så det blir feeett.
hahahah är helt taggad!!
Var på gymnasiemässan, har en jäävla massa broschyrer nu som jag borde läsa igenom.
finns så mkt bra och riiiktigt udda gymnasium hahah! I mean... teckenspråksgymnasium :o hahahha seriöst...
Aja, puuuuussss hhör av mej senare
love u guys

Män som blåste bubblor igår in town.
redigt härligt, lyser upp lite ;)

PEACEOUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0