Maybe back on track

shooé
slutade skolan 12 idag typ haha fett! Så drog tioll stan riktigt kort för Hannah, Simon & co. skulle dra och keeka men nu är jag hemma. Tittar mej själv i spegeln och daamn I've become fetto! haha nä men överdriv kanske men jag har verkligen fettat till mej på typ senaste 2 veckorna? hahahah usch.... är slarvig med gymmet men ska fan gymma mkt under lovet!
Så nu sitter jag med ansiktsmask, fick typ ryck och ville fräscha upp mej lite. jag har börjat införskaffa massa ansiktsmasker och hårinpackning osv så man har när man bara känner för att fixas lite!
Sen om 1-2 timmar drar jag iväg till gymmet, sen bli det lite soolning, kkan ju behövas... åååh får ångest av att man blir så sjukt blek 3 4edelar av året! Är inget vidare fan av brun utan sol, men solning är ju rätt mkt dyrare men vet inte, typ värt?
sen efter soolning blir det dans! missade förra veckan, S K Ä R P N I N G !
Aja, woooho sen är det lov! Börjar höstlovsveckan med en förhoppningsvis nice halloween fest!
vaad ska jag klä ut mej till'? får klura på det!
vaackert, jomen verkligen haha helt osminkad och glansig av ansiktsmasken.
But that's life! feett nice peel-off mask, blir typ beroende av lukten, mer av denna i framtiden haha! noob.
okej puususs nu sticker jao
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0