partajpartaj

SHooe, morsning morsning
Redigt skön kväll igår! min outfit blev faktiskt redigt lyckad! Var ju AMy winehouse så fixade massa löshår, stoor bulle och så u know, skönhetsprick, tattooos och ögonsminkningen. Men fuck me för jag tog inte ens kort hahah men ag kom med påå några bilder igår sp vi får se om jag får tag i dem!
Orkar ej skriva detaljer men lärde känna mkt nytt folk och så! kom hem runt 2-3 och la mej i min skööna säng!
så vakna jag upp, duscha med syrran och gjorde hårinpackningar & ansiktsmask hahah min drog typ.
så åt vi varma mackor och läste igenom alla gymnasiumbroshyrer. éélskade syrra! Kommer bli så fett när vi drar till Spanien. Jag, Livia och Maammo. Kommer ju dock mest vara med Mildred men ändå, första gången jag reser utomlands (except Danmark o shiet) med henne!
wooho längtar.
nu ska jag måla Livias naglar och sen får vi se vad som händer haha, livet leker, right?
puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0