Pizza

sheena
åh ska iväg t skolan, liite sen, eller iofs om jag skulle gå nu skulle jjag sääkert hinna men har ej ätit någon frukost så nu sitter jag å väntar på min pizza in the oven.
Idag ska jag Möta upp Birka after school, hon hade en del å snacka om, hm wonder what?
Sen blir det daans, Visst förra terminen gick jag 2 gånger i veckan, det mest logiska skulle ju vart om jag skulle ha samma eller höjt till 3 gånger i veckan men nu går jag bara 1. Men grejjen är att jag har minst lika fullt upp som innan så märker knappt skillnad haha!
hm, nu ska jag kolla till min Pizzaa
Redigt trevlig kväll igår thoough men hinner ej snacka details
haaaave 2 go
PUSSS
hah whaack bilder 24/7 nu men antingen så hinner jag inte och minst sagt bildbrist!
får fixa d
HA D
oopsi.. kmr typ en timma sent.
Graattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0