sry broos

shoo
sr för seg uppdaterng men har inte haft tid.
Och nu har jag inte riktigt heller tid... ska dra och simma med Syrran hehe. så äääckligt väder så det finns inte.
och den lilla skiten är i Spanien, 25 grader, hanging on the beach och dissar sverige så groovt.
aja drar ju dit  i vnter men kommer ju vara kallare då!
Var fett kul i fredags, fast hahah shiet känns som jag redan skrivit om det! ooj jag bloggade ju typ igår? hahahha men dåså!
Igår vare också redigt trevligt med lite bblaandat foolk. Writing more about that laater<3
cuuz 'm goinG out!
puuuuuusssss
ååh förresten så gryyymt låt
Good feling - Flooo rida
ingen bild för min dator eller nååånting dampar så HÅRT.
ÅH BLIR SUR.
aja ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0