Tired n lucky

shooeena
ååh är så trött men  måste öva glosor... buuhuu... ska jag skippa.. fan d kan jag ju inte.. eller?
Aja helgen har vart skitnice!  I lördags träffa jag Daniel, sen var jag p landet med lite folk för lille brodern fyllde år.
Sen träffa jag lite mer folk in toown och så sluta kvällen med att jag sov över hos Vajra och Sonja, hehe no details, pallar ej :D
Så idag Har ja hängt med Birka och Ebba all day long men det var nice faktiskt! gått runt med ett par knallgula Dr Martens också haha feet färg!
Så gjorde vi awesome mackor med lite allt möjligt på hahah men myysigt.
aja,  ska nog sova nu faktiskt... går finemang med att plugga...
aja puuuusss
aah vet ej var min Kamera är, attans att jag inte hade med mej den i helgen, hade blivit feta bilder
men aaja man ska ju inte tänka "om", right?
haha Den ligger säkert på skrivbordet under nåt papper, we'll see about that.
Har dock några bilder på min mobil men går lite sådär dåligt att föra över så vi tar d någon annan gång.
puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0