turning sick

shooo
sry men bara inte orkat uppdaterat förns nu, och t.o.m nu så har jag inte riktigt lust.
Should I tell you bout the weekend? Don't remember hahah nämen... Shiet minns typ inte.
Okej jo, kortfattat, Sov i fredags med Birka hos faarmor, blev ansiktsmask, bad, chips & redigt bra film (never let you go). Woke up there, drog hem och sen ut igen och mötte upp bruuden igen och nu med Sonja. minns faktiskt inte vad vi gjorde meen... var sov jag? juust det, Amanda var ju i göteborg så drog till henne i masthugget så sov vi där och massa. innan dess mötte vi upp Ebba också, blev nice pizza och sånt trevligt man får fin figur av ;)
Sen söndag, riiktigt segt och onödigt att blogga om, neej just det ! HAHA, knas jag är men det var ju bio med Ebba, Birka, Sonja och Alva. Jag saknar dig hette filmen hahahah feett sorglig men ibland var det bara så fuult när skådespelarna skulle spela ut sina roller så alla fem börja gapskratta hahahah fyfaan vad man kände sig hatad av publiken.. men kunde verkligen inte bara hålla det inne!
Måndags, pretty usual.
Idag var det myysig skola och sen mötte jag upp folk och drog iväg till Frölunda torg faaktiskt! asså fan va underskattat! det köpcentret är såå mkt skönare 'än nordstan. mkt större och det finns massa nice affärer och soffgrupper!
Så köpte massa grejor där, tyyyp grejjor som jag styla upp min mobil & iPod med hahah!
here comes some pics
puuuussss
haha bild från kvällens outfit (hemma), alltid börjat med att ta på mej slappa byxor när jag kmr hem, så oskönt att sitta i tighta jeans!
nu ska jag läsa cosmopolitan och pimpa mina naglar some more haha!
C YA
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0